sobota, 3 grudnia 2011

Podziękowania kiermaszowe

Bardzo dziękuję za przybycie na kiermasze tak miłych i sympatycznych osób , zarówno wystawców jak i odwiedzających. Takie spotkania zawsze podbudowują , dają mi wsparcie i dużo energii do pracy. Mnóstwo nowych pomysłów juz mi w głowie powstało to dzięki Wam :))))
Poniżej kilka zdjęć , ale niestety nie ma mnie na żadnym zdjęciu - tak to bywa że najczęściej jestem po tej drugiej stronie obiektywu.
                                     Kiermasz Kobiecy 3
                                        
Moje piórniczki - kosmetyczki jedynie na zdjęciach:)


Sympatyczna Pani z Galeri Rękoczynu ( ta po prawej)



Marta Pako z bardzo ciekawymi torbami z filcu (wszystko ręcznie szyte )
Piekne bransolety i zadziwiająca biżuteria.

Kolczyki , które zadziwiaja obrazkami i perfekcją wyknania.  Galeria Rękoczynu


Makijaż na codzień i od święta - miłe doradztwo :)


Karolina (Zaprasza do siebie) i jej filcowe cudeńka - jak widać każdą chwile poświęca na swą pasję:)


Śliczna Ewa i jej precyzyjnie wykonana biżuteria oraz bransolety. Tchnienie Hiszpanii dla polskich pięknych Pań :)




Oraz różne dzieła - było tego bardzo dużo - niech żałuje ten kto nie przybył...


Piene ozdoby z Parviflora - więcej z pracowni florystyczno-dekoratorskiej Tu


Goście , goście.... 

Pani Maria Nowakowska - organizatorka i twórczyni  Kiermaszu Kobiecego


Zadumana Magda i jej okazałe stanowisko - ona ma wszystko :)
Więcej Tu 


A poniżej cudeńka z Piecykowa



Marta Kozba i jej śliczne Tildy i inne piękne kolorystycznie ptaszki , koniki króliczki - z kiermaszu wyszła prawie z pustym koszem :))))







Więcej o Kiermaszu można przeczytać Tu


A wczoraj odbyło się bardzo kameralne spotkanie takie mini kiermaszowe w restauracji Cukier Puder Bardzo przyjazny dzieciom i rodzicom zakątek.
Renatka z Solei biżuteriia ceramiczna , Karolina z filcowymi różnościami , Ja :) i sympatyczna Pani z mobilnego Salonu Joanna. Zdjęć niestety brak , następnym razem się postaram.
 Dziękuję miłym Paniom za przybycie w ten piątkowy wieczór.


2 komentarze:

diana pisze...

Bardzo żałuję,że mnie tam nie było:(Może się uda następnym razem:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

Anonimowy pisze...

Dziękuję za zdjęcia i cudny komentarz. Marta Kozba