czwartek, 29 marca 2012

Moje Materiały

Szukajcie a znajdziecie - każda z nas tworzących ma napewno sporo kawałeczków różnorodnych materiałów , trzymamy je czasem bo coś kiedyś uszyjemy , albo kupujemy bo sie napewno przyda.
Moja mama tez była takim chomikiem . Ja niestety (albo stety ) też tak mam, ale lubie posiadac te wszystkie fatałaszki bo jak mnie najdzie natchnienie to zawsze mam cos pod ręką i można zacząć tworzyć :)))
 A juz nie mogę oprzeć się urokowi materiałów , które projektuje Michael Miller lub Robert Kaufman , a wszystko można kupić np. u przemiłej Craftoholic Mom .
Polecam szczególnie materiały Minki , mięciutkie plusze z bąbelkami , które moje dzieci uwielbiają i zamówiły sobie podusie tulisie.










1 komentarz:

Weaveron Textile pisze...

children love fabric pillow....