wtorek, 3 stycznia 2012

Domki Dorki

Jeszcze przed Świętami zaczęłam malować w ramach relaksu takie oto domki . Przypominają mi troszkę domki z rosyjskiej bajeczki.  Po części są one mojego projektu bo pomysł podpatrzyłam z książeczki dla dzieci o pomysłach na malowanie. Namalowałam identyczne dwa małe obrazki ,a później tak mnie to wciągnęło że już nastąpiły pewne modyfikacje i teraz jestem w trakcie malowania dwóch więszych obrazków - taka zimowa wioska . Obrazki są wielkości 30 x 30cm . Myślałam że skończę je w jeden może dwa dni, a tu maluję je na raty przez kilka dni i końca nie widać. Może za bardzo je dopieszczam - ale to już taka moja natura, że nie robię fuszerki. Choć w jednym miejscu pochlapałam obrazek farbą i będę musiała coś tam domalować by to zatuszować. Jak skończę to pokażę efekt końcowy.
















1 komentarz:

MAMURDA pisze...

I domki piękne:DDD Wszystko u Ciebie Piękne!!! Gratuluję estetyki, pomysłów i pięknych prac!!!

Pozdrawiam serdecznie:DDD